Cuma, Temmuz 18, 2008

Muzlu pasta

Canlarım merhaba..Size bugün yarın ekleyim derken nerdeyse onbeş gündür dosyada bekleyen pastamı getirdim...Bildiğimiz rulo pasta gibi yapacaktım..Son anda kıvır aç krema sür uğraşmak istemedim uzunlamasına üç eşit parçaya bölüp böyle bir pasta yaptım..
Hamurunda;
5 yumurta
1 su bardağı toz şeker
2 kahve fincanı sıcak su
4 kahve fincanı un
1 kahve fincanı nişasta
1 paket vanilya,yarım pakette kabartma tozu var..
**
un,nişasta,vanilya,kabartma tozunu üç kere eledim.
hamuru hazırladım pişirdim..
1 lt.süt
2 kahve fincanı un
3 kahve fincanı toz şeker
1 paket vanilyayla
muhallebisini pişirdim..
Az ılınınca 2 adet muzu iyice ezip muhallebiye ilave ettim..Üçe böldüğüm pastanın aralarına sürdüm..
Dışınada 1 paket sade krem şantiyi tarife göre hazırlayıp birazına kakao birazınada kırmızı ama turuncuya dönen gıda boyamdan bir çimdik ekleyip iyice karıştırdım..Pastamın güya üst kısmına sürdüm..Süsledim onada süsleme denirse:)))
Dolaptan çıkardım getirdim hele buyrun tadına bakın...Ahçı kendi yaptığını beğenmezmiş o hesap önünde eğildiğim ustalar varken .Ben kenara çekileyim en iyisi:)))

23 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Merhaba canım, nasılsın, bugün pek oturamadım,şimdi biraz bakayım dedim, çok güzel bir muzlu pasta yapmışsın, bazen ben de yapıyorum o işi rulo diye başlayıp baton pastaya dönüyorum, aman olsun tadı içinde, görüntüde de pek fark olmuyor aslında,ellerine sağlık güzelim,ben de daha dün kutladığımız kızımın doğum günü resimlerine yazı yazıp yayınlayacağım, bütün gün bir fırsat bulamadım, artık akşam yazar sabaha yayınlarım, öptüm güzelim, sevgilerimle...

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık pasta enfes olmuş..Bende çok yorgundum çayı alıp geliyorum.Sen pastayı dilimleye Dur.Kocaman Öpüyorummm...

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

canım uğrayamadım malum anneciğim yanımda onu da aldım yanımdaki divana yatırdım o uyuyor bende msj yazıyorum,ellerine sağlık, pastan çok güzel,afiyet olsun,sevgiyle kalmanız dileğimle,kızın tamamen iyileşmiştir inşallah ayağı.

mona lisa dedi ki...

anaaaa o ne gıııı.pasta dan inşallah beni de bi dilim ayırıvemişindirr.hane nede olsa düğürüz yaa ondan dedydim.Düğürüm ellerine sağlık bööle pastalaa yapımıveriyon sen gııı.anaaa gel gari başıma gelenlere.hadi netcen gari ben bi denek alıveremde gerisi sene galsın hemiii.öptüm bacım sevgiyle kal

diyalogyemekleri dedi ki...

cnm ustalara elbette saygı duyuyoruz ama bu bizim pasta yapmamıza engel değil ki..bence bu da nefis bir pastaya benziyor..

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar iyi aksamlar canim, ahh iyi yapmissin dosyada duracagina karsimizda dursun hemde nefis ve harika bir pasta olmus, gece yatmadan bir dilim de ben yegip yatayim, nefis, ellerine saglik.
Canim o yorum gercekten yok oldu bende anlamdim nereye kaydoldu, blogspot da yutmaya basladi galiba haklisin, sevgiler....

Baharcicegi dedi ki...

Dedigin gibi rulo pasta biraz ugrastiriyor böyle cok pratik olmus nasil olsa tadi ayni,gece kahvesine geldim yaninda bir dilim pastadan olsa hic fena olmaz nuraycim .

rana akasya'ya dedi ki...

hani yiyecek bişey ekleyince bana habar vereyeydin gıııı aha gece gece geldim canım tatlı çekti saten senin daltonlar hüüüpletmiştir bu pastayıda genede aha 6 kişi gelmiş hemencik yemeğe ben nedem şincik de hadi söleee neysem gelmişkene saaa bişey diyem bu pandispanya ya ben su eklemiyom hatta kabartma tozun neyinde goymuyum emme genede gözel oluyu acep sizinki dahamı başka bi lezzette ?aaanamadım vallah eline goluna sağlık olmazsa bidahakine bende ele edem öptüm akasya hanuuum eyi geceler..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
aşkolsun.Kendine niye haksızlık yapıyorsun.Pasta sana küsecek.Görüntüsü çok güzel.İçine o güzel sevgini de katmışsın.Tadı da çok güzeldir eminim.
Sevgiyle kal.

yosunbuka dedi ki...

of be şekerim bu güzellik yayınlanır mı gene mutagın yolu görüdü:) zaten böyle güzel tariflere bakarken mutfaktan çıkılır mı her güzel şeyi denerken puf olup çıkacağım:)

yosunbuka dedi ki...

aaa ben ne soracağımı da unuttum canımcım sıcak su ekleyince daha mı yuuşak tutuyor.çok ilginçmiş.ben de öle yapayım bundan sonra...çok çok selamlarr..

sercen dedi ki...

Nuray cım merhaba ,sağlık sorunlarım yüzünden uzun süredir uğrayamadım

ellerine sağlık hamarat arkadaşım çok nefis görünüyor
tüm güzellikler seninle olsun
sevgilerimle

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık harika bir pasta olmuş.Şimdi olsa da yesek

havvaca dedi ki...

Merhaba Nuray Hanım,
muzlu pasta resminizi görünce hafta sonunda çocuklara bende aynısından yapmaya karar verdim..
artık sizin sayenizde sayfamda kategoriler bölümü oluşturmayı yapabildim...Çok teşekkür ederim gerçekten...

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canımcım...muzlu pasta nefis görünüyor..eline saglık...mutlu bir hafta sonu dilerim.sevgilerimle.

birdutmasali dedi ki...

merhabalar..
bende dün fransadan gelen eşimin kardeşine bir pasta yapmak için sıvadım kolları,ama bir pandispanya yıllardır yaptığım halde bu kadar mı taşşş olur :((
yıkıldımm.
aynen hazır pasta tabanına boyun eğdim ne yazıkkii :(((
eline sağlık..bir dilim alıp İstanbula geri döndümm :))) by

birdutmasali dedi ki...

merhabalar..
bende dün fransadan gelen eşimin kardeşine bir pasta yapmak için sıvadım kolları,ama bir pandispanya yıllardır yaptığım halde bu kadar mı taşşş olur :((
yıkıldımm.
aynen hazır pasta tabanına boyun eğdim ne yazıkkii :(((
eline sağlık..bir dilim alıp İstanbula geri döndümm :))) by

Nur Kılıç dedi ki...

Canımsın yaa sen! Tam ben senin sayfandaydım ki sen yine önce davrandın ablacım ellerine saglık şekercim ve gayette güzel süslemişsin inanki görünce çok begendim sen ne dersen de... Olmadık zamanlarda en ufak bişey bile neler hatırlatıyo degilm mi insana, annecinin mekanı cennet olsun inşallah canım ablam, üzülme olurmu rabbim sabırlar versin. Birde ben kaçgündür sorucam unutuyorum inan eşinin durumunu, inşallah önemli bişey çıkmaz ablacım dilerim dedigin gibi yag bezesidir hayırlı haberlerini bekliyorum sevgilerimle KUŞUUUM...

Nur Kılıç dedi ki...

Allah acil şifalar versin ablacım ozaman, kolay gelsin ev halkına selamlar kara kıza daltonlara sevgiler..

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, harirli hafta sonlari, dondurma yemege gec kaldim dimi. Neys gelecege daha cabuk gelirim. Bak yorumunu aldim yutan olmamis, ama digeri hala nereye gittigini anlamadim, sen bir yere yazmissindir onu ben bulamiayayim diye ama bakalim nerden cikacak, sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba,nasılsın,kaçgündür oturup yazı yazmaya fırsat bulamadım inan ancak bu akşama doğru yayınlayacağım yazıları yazıp hazırladım. Canım çok teşekkür ediyorum, kızım için güzel dileklerine, allah hepimizin çocuklarının bahtlarını güzel eylesin.Güzel bir hafta sonu diliyorum canım, sevgilerimle...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canımcım ben geldim valla bu satte ancak fırsat buldum pasta harika bende bu gün dedim bir pasta yapayım yaptım ama sıcaktanmıdır ne süslemek gelmedi pek içim den neyse ben kaçıyorum pastayı almıyorum ya ben diet yapmak istiyormmmm :) bide yapa bilsem neyse canım öpüyorum sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım süper görünüyor,bence..sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...