Salı, Ekim 28, 2008

:)))))))))))

DENEMEEE DENEMEEEE :))) DOĞRUYSA EĞER HOBİCİLERİN FENDİ BLOGGERİ YENDİ:)))
HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR GÖZÜMÜZ AYDIN:))

16 yorum:

elbistanli dedi ki...

gözümüz aydın olsun..

antepası dedi ki...

yaşasın açılıyoooooooo:))))))))

neslihan dedi ki...

Merhaba canım.çok mutluyum yeniden bir aradayız:-)))herşeye devam.sevgilerimle....

nazardeymesin07 dedi ki...

ne güzel hiç açılmamayacak sanmıştım iyi oldu ya çok sevindim inan kimler vardı diye tek tek arkadaşları düşündüm artık beraberiz güzel paylaşımlara devam bir daha sorun olmaz inşallah.

kalinka dedi ki...

nurişim gözümüz aydın açılmış.inşallh yine kapatmazlar sana gmaile mail attım

nzlgl dedi ki...

Segili akasyam
Yine birlikteyiz allaha şükürler olsun
Cumhuriyet Bayramınızı kutlar sevgilerimi yollarım canım

P€L!N dedi ki...

Şaka değil değilmi :)) Şükür kavuştuk..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
yeniden merhaba. Hepimize geçmiş olsun. Bildiğim tek şey, hepinizi çok özledim. Şerden de hayır çıktı. Birbirimizi ne çooook sevdiğimizi anladık.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım hepinizi çokkkk özledim ve çok mutluyum,öptüm...

Adsız dedi ki...

oleyyyy:)))yeniden arkadaşlarıma kavuştum ya...hoşgeldinizzzzzz..sevgiler.
http://hunerlieller.net

Nur Kılıç dedi ki...

Çook mutluyum Nuray abla çoooooooook öptüm seni :))

hazan dedi ki...

evet canım gözümüz aydın olsun ,farkında olmadan tam bağımlı olmuşum ben,kaç gündür ne yapacağımı şaşırdım resmen eşim nasıl dalga geçiyor bir görsen ,şimdi hem blogcuyu hem de blogspotu kullanmaya karar verdim aynı yazıları iki yerde yayınlayacağım,tedbiri elden bırakmamak lazım değil mi,:)) öptüm canım

egeli dedi ki...

CANIM BLOGUNDA VE YÜZÜNDE AKASYALAR AÇMIŞ...ŞÜKÜR KAVUŞTURANA...

fatostuncay dedi ki...

:))))))))))))))
ay cok komıksın ya..
canım o kadar mutlu oldum kı sana anlatamam..
izinizi kaybettik bı daha bulusamayacaz zannettım..
hosgeldin hayatım..
sevgiler..

hulela dedi ki...

GEÇMİŞLER OLSUN HEPİMİZE İNŞ TEKRAR MAĞDUR OLMAZ BLOGSPOTCU ARKADAŞLARIMIZ

CUMHURİYET KUTLU VATAN MUTLU OLA
YÜREĞİN HER DAİM ŞEN OLA GÜZEL KARDEŞ

rana dedi ki...

bitanem anca geldim sorma nett yoktu annem hastalandı benim film yine iptal vs. vs. kıskananlar çatlasın blogspotlar kapandı diyenlere güzel kapak oldu hehehee gerçi nurayımda çareler tükenmemişti emmee yinede bura başka neysem gidiyom bitanem çok öpüldün hayırlı uğurlu olsun bloglarımız :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...