Perşembe, Kasım 12, 2009

Kuşumuz..

Geçen haftasonu sabah erken bir saatte balkona çıkmıştım...Bir şey pırpır kanat çırptı bakmamla kapıdan içeri girdiiii gittiii......Ayyyy:) güvercinmi,kumrumu bilemedim valla...Gülmeyinnn heee...Davetsiz kuşumuz evin içinde epeyce uçtu...Sonrada babamız yakaladı..Dur dedim fotosunu çekeyim atarım sayfaya...Yorgunmuydu,hastamıydı,yoksa balkonda uyuyormuydu bilemedim....Neyse ! arka planda sandalyede görünen eşofman altı oluyor kendileri:) Çamaşır askısı dolunca sandalyeye iliştirmişim hee:)) Elleri görünende tonton elli yarim benim..Ellerin meşhur oldu kocacım !

26 yorum:

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Belli ki sıcağa attı kendini minik yaramaz:). Pek şekermiş..
Öpüyorum Nuraycım..
Sevgiler:).
aslı

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Kayınpederin balkonuna her sene güvercinler gelir yumurtlarlar. O kadar iyi ve hassassızdır ki kayınpederim. Anneleri yumurtaların üzerine yattığında ona bakar besler. yavrular yumurtadan çıkınca onlar uçup gidinceye kadar onlara da bakar. Hepsini yolcu eder. Bir dahaki sene izin vermeyeceğim dese de her sene bu böyle devam eder gidr.

NarincE dedi ki...

Dün de bizim komşunun kanaryası kaçmış, balkonlarda elde kafes çağırıp durdular. Ama gece sesini duydum, üşür bu soğukta. Dert ediyoruz işte güzelleri.

*kelebek* dedi ki...

çok yorgunmuş ...

Damak Tadı dedi ki...

Güldürdün beni beni yine Akasyammmm...Alemsin vallahi..

Kocaman öpüyorum yanaklarından tatlım..Sevgiler..

pelince dedi ki...

Çok şeker ya,yorgun gibi sanki.. eşofman vb.. bir sürü eşya bizde de öyle kurur :)) ne var bunda.. kapı üstleri kışın bu işe yarar :))

iffetin günlüğü dedi ki...

biz de, yaz boyunca sabahın köründe balkona tüneyip öten güvercinlerden illallah diyoruz.bazı balkonlarda yuva yapıyorlar. balkon iptal oluyor tabi yavrular uçana kadar.pisliği de cabası..şu sıra görünmüyorlar, sizin oraya gittiler demek:)

dilek hanımın mutfağı dedi ki...

nuraycım kuşun gelmesi kısmetin hebercisidir derler kısmet kapıda rabbimin izniyle kal sağlıcakla

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
kus da kisin geldigini anlamis sigincak yer ariyor.
esofmani söylemesen görmüyecektim, sen belirtince dikkatle inceledim, baska seye bakmadim:))
Sevgiler...

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

eeee kuşda olsa biliyo gidecek yeri baktıki nurayın doyumsuz lezzet dolu evi daha ne yapsın dayanamadı girdi içeri kumru değil kıs bu güzercine benziyo keşke o kuşun yerine ben uçupta gireydin senin sevgi sıcaklık dolu lezzetli yuvana sevgiler canım

Baharcicegi dedi ki...

size kus gelmis bize yarasa geldi hemde iki kere,birinde oturma odasinda birindde yatak odasinda misafirimziz oldu,bakma simdi böyle anlattigima epey kovalamaca oynadik kovana kadar odadan
bacim bu aralar ugramayabilirim,evde tadilat ve hollandada dügün var,bilgiayar bozuk esimin leptopundan giriyorum arada
öpüyorum nuray acim

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Bloğun yeni renkleri çok güzel Nuraycım. Kuş da uğur ve huzur getirsin evinize. Sevgiler...

Huriye dedi ki...

Pekte tatliymis:)

ehlikeyf dedi ki...

eee memleketimin kuşları bile sıcakkanlı, dost canlsı:))hoşgeldin demek istemiştir garibim:)elmalı kekde nefis görünüyor,ellerine sağlık canım.
sabahın köründe yazıyorum bu satırları çocukların kahvaltılarını hazırladım,onlar yerlerken dur bi siteme giriğim eşe dosta bakiğim dedim olmadı bitürlü malum blogcu sorunları galiba, bende bacımın adresini yazdım hemen açıldı bendemi blogspota geçsem ne??sevgilerimi yolluyorum güzel ve keyifli bir gün diliyorum,nuraycım.

Eminedantelorgu dedi ki...

canım merhaba
nasılsın diye bakmaya geldimmm
ben çok yoğunum
eve bile bakamıyorum
yanımda çalışan arkadaşım tayin oldu onun işleride bende kaldı
çok çalışmalıyım çokkkkkk
çocuklar eşin nasıl canım
sen nasılsın
hergün yazılar eklemişsin ne mutlu sana bende ekliyebilsem
yaptıklarımı bile ekliyemez oldum
sevgiler canım kocaman öpüyorum
(fırsat bulduğunda benim siteyide düzenlesen senin siten çok güzelll kıskandım doğrusu)

ESRADAN dedi ki...

sevgiler canım,umarım iyisinizdir,herşey gönlünüzce olsun,

nagehan dedi ki...

selam nuray abla, epey oldu görüşmeyeli görüyorumki sende benim gibi taşınmışsın mardindeydin en son ne zaman geçtin adanaya?
bende artık ığdırdayım, çocuklarımı büyütüyorum ....
çocukları ve seni öptüm, Allaha emanet olun........

angel dedi ki...

selamm canimm
ben cocukken cok kus beslerim.muhabbet kuslarim vardi.oldugunde gunlerce agladim.hep geri gelemsini bekledim.
ondan sonra sadece kedi besledim.ama kusum tadini unutamiyorum...
kusu gorunce aklima geldi yazamadan gecemedim...

Armina dedi ki...

Güzel bir pazar günü geçirmeni dilerim ablacığım.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

profilinde diyordsun ya ben bir gurbet kuşuyum diye.
burda bana arkadaş var deyip misafir olmuş sana. çok de şekermiş.

defneylebirlikte dedi ki...

şanslıymış sana rastlamış canım..

tub@ dedi ki...

Yorulmuş gelmiş demek tatlı kuş,
selamlar blounuzun adını uzun zamandır arıyordum, nihayett buldum hemşerimm;)
sizi izlemeye aldım, her zaman gelicem inş.
öptüm

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

slm kuş kısmet getirir derler inşaallah öylede olur,Adanada zeynepçeyizevi görünce ben zandedip girmişsinya oralarda olurumda seni bulmammı hiç?ama yakında arkadaşımızı ziyarete, gezmeye geleceğiz ,bi gezelim Adanayı bakalım....sevgiler)))

Adsız dedi ki...

SELAM ABLAM NASILSIN..KUŞ LAR ARADA YAPIYOR ÖYLE ŞAŞKINLIK BİRDE SERÇE BİZİM SALON CAMINDAN GİRMİŞTİ:)))..NASILSINIZ ..(DUNBUGUNYARN)

İLKNURR SELAMLAR ÖPÜLDÜN CANIMCIMMMM

birdutmasali dedi ki...

:))))))))))
ÖMÜRSÜN SEN :)

bulbulun yeri dedi ki...

canım,
blogunun yeni görüntüsü çok güzel olmuş.yorumları okuyunca üzüldüm vallahi.güvercinler gelip bizim balkona yuva yaparlar ve eşimde onlar uçana kadar onlara bakardı.benin balkona çıkmam söz konusu bile olmaz dı.bende çözümü daha sonraki senelerde yumurtalarını balkonuma bıraktırmamayı buldum,çer çöplerini koyduklarını görünce atıyorum.pisliklerini temizlemekten iflahım söküldü.eğer yorumlardaki dedikleri gibi kısmetlerimizi teptiyesem yazık olmuş.
sevgiyle kal.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...